Länktiggare samlas vid SEO träff samt SP1 till Vista

image26
Länktiggarna har i alla fall gjort något rätt...då det kommer till dryckesvalet

Det svenska SEO-forumet har i dagarna samlats och avverkat en träff bland sina medlemmar där er undertecknad ej deltog, då jag premierar att arbeta lite mer. Men, men ibland så kan man snappa upp något vettigt och en av medlemmarna vid namn Nikke har video dokumenterat detta, så jag tänkte varför inte länka till dessa och samtidigt kolla om man finner något intressant.

Markus Jalmerot på SEO-forum-träffen

Christian Rudolf - disruptive.nu på SEO-forum

Verkar vara några optimerare som tigger länkar av varandra.

För övrigt så verkar tjänsten Bambuser vara en innovativ tjänst som låter dig sända live via din mobiltelefon och man förstår att Internet med stormsteg närmar sig bristningsgränsen, men den stora frågan är egentligen om det finns tid att kontinuerligt sitta och läsa vad andra gör?
image25
Nu till den andra delen av detta inlägg, äntligen har Service Pack 1 kommit till Vista och den kan laddas ner enligt följande:
Detaljer: Slutgiltiga versionen av Service Pack 1 för svenska Windows Vista.
Filnamn: Windows6.0-KB936330-X86-wave1.exe
Version: 936330
Språk: svenska Storlek: 544,3 MB.
Systemkrav: Windows Vista (svensk)
Anledningen till att jag länkar till den är enkel, för jag blev så förbannad när jag upptäckte att min Ultimate version av Vista inte på egen hand klarade av att lista ut att service packet fanns tillgängligt, utan i stället måste läsa mig till vart man ska finna det hela.
Hela installationsprocessen tar lite längre än 30 minuter, men efter detta så känns hela Vista betydligt stabilare än tidigare vilket var starkt efterlängtat från min sida oavsett om det gjorde den slöare eller inte.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: get backlinks

GScraper is fastest and most accurate scraper on this planet, and GScraper can post to all anonymous reply system. If you've never used that, you simply cannot imagine scrape and POST can crazy to what extent ! We are very confident of this we are willing to let you try basic version for free. These features will blow your mind!

2013-01-16 @ 12:12:58
URL: http://www.gscraper.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0